مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-08اقتصادي

آغاز طرح ویژه نظارت راهداری بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب کرمان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

- ایسنا/کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

حمیدرضا علیدادی صبح امروز 17 تیرماه در مراسم آغاز طرح ویژه نظارت راهداری بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب کرمان اظهار کرد: این طرح با هدف تشویق مسافریان به انجام سفرهای برنامه ریزی شده و ترویج فرهنگ آن در بین خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل مسافری و خدمات رسانی بهتر به مردم برای انجام هرچه بهتر سفرهای تابستانی آغاز شده است.

وی افزود: برخی از شرکت ها از فروش بلیت بصورت اینترنتی خودداری می کنند که در قالب این طرح نظارتی، همه شرکت های مسافربری موظف هستند طبق دستورالعمل اقدام به فروش اینترنتی بلیت نمایند تا مسافران براحتی بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی شرکت های حمل و نقل مسافری موظف هستند از ابتدای تیرماه جاری حداقل 80 درصد ظرفیت سرویس های اتوبوسی خود را در مسیرهای برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه نظارت راهداری بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب کرمان

آغاز طرح ویژه نظارت راهداری بر فروش بلیت مسافر جاده ای در جنوب کرمان