مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-12اقتصادي

4 مشاور املاک متخلف در زاهدان پلمپ شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر مشاوران املاک، چهار واحد صنفی متخلف در شبانه روز گذشته در زاهدان پلمپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ز زاهدان، عطاء اله اکبری با بیان اینکه نظارت بر بنگاه های معاملات املاک در شهرهای استان به ویژه شهرهای بالای 100 هزار نفر در راستای کنترل قیمت زمین و مسکن در قالب راه اندازی گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی از اوایل تیرماه امسال  در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این بنگاه های معاملات املاک که پلمب شدند دارای تخلفاتی نظیر نداشتن پروانه کسب و کارتخوان، عدم درج قیمت و نرخ نامه مصوب بوده اند.

وی تاکید کرد: این اقدامات در راستای کنترل نرخ اجاره بها و قیمت مسکن در استان انجام شد تا فعالیت عناصر غیر مجاز موجب اخلال در این بخش نشود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه این طرح نظارت بر فعالیت مشاوران معاملات املاک در استان با همکاری تعزیرات حکومتی، اماکن، اصناف و اتحادیه املاک به صورت روزانه و مستمر صورت انجام می گردد.

اکبری با بیان اینکه بنگاه های املاک سیستان و بلوچستان زیر ذره بین دستگاههای نظارتی قرار دارند، خاطرنشان کرد: اهم تخلفاتی که این کارگروه در گشت های نظارتی مورد بررسی قرار خواهند داد می توان به عدم جواز کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مشاور املاک متخلف در زاهدان پلمپ شد

4 مشاور املاک متخلف در زاهدان پلمپ شد