مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-08سياسي

طراحی و ساخت بالگرد ملی آغاز شده است


ما یک برنامه پنج ساله برای تولید بالگرد داریم که در آینده نزدیک طراحی بالگرد ملی به پایان می رسد و قطعات آن در حال طراحی و ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در نشست خبری که صبح امروز در در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به رژه تاریخی خلبانان هوانیروز در شهر مقابل در مقابل امام خمینی (ره)، گفت: آن اقدام یک حرکت تاریخی در میان نیروهای مسلح و نقطه عطف و تحول بود که موجب شکست توطئه های دشمنانی شد که به دنبال انحلال ارتش بودند.

وی ادامه داد: آن رژه هوایی و زمینی که با خواست امام راحل دو بار انجام شد، همه توطئه ها را خنثی کرد و این اعتماد امام خمینی (ره) به ارتش و هوانیروز موجب شد که نیروهای ارتش اعتماد به نفس پیدا کرده و جواب اعتماد امام خمینی (ره) را در مقابله با گروه های تروریستی و آغاز جنگ تحمیلی دهند، به شکلی که روزانه حدود 30 تانک رژیم بعث توسط هوانیروز همیشه قهرمان منهدم می شد و اینجا بود که صدام احساس خطر کرد و گارد ریاست جمهوری را به میدان آورد.

فرمانده هوانیروز در ادامه به رشادت هوانیروز در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: هوانیروز در عملیات مرصاد کاری با منافقین کرد که هنوز هم کمر صاف نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت بالگرد ملی آغاز شده است

طراحی و ساخت بالگرد ملی آغاز شده است