مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-18سياسي

نصب 7 المان حجمی عاشورایی در کرج


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از جانمایی هفت المان حجمی متناسب با ایام محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عاقلی در خصوص فضاسازی و اکران های محیطی محرم در شهر کرج اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و در راستای فراهم سازی بسترهای لازم در شهر برای ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)، اقدامات مختلفی به ویژه در دهه آغازین ماه محرم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از هفته های قبل برای آمادگی جهت استقبال شایسته و باشکوه از ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان در تلاش و برنامه ریزی است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: خروجی اقدامات انجام شده، این روزها در چهره و فضای سطح شهر و محلات و معابر و میادین شهر کرج به طور کامل مشهود است و گروه های متعددی در اقصی نقاط شهر در حال نصب آذین بندی و کتیبه و کتل و پرچم و ریسه های مشکی هستند.

این مسئول با اشاره به نصب 7 المان حجمی فرهنگی مناسبتی، اضافه کرد: طی فراخوان منتشر شده سیاه پوشی و طراحی اِلمان محرم 1402 از بین 31 طرح دریافتی هنرمندان پس از ارزیابی طرح ها در کمیته داوری هفت طرح انتخاب که پس از ساخت توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 7 المان حجمی عاشورایی در کرج

نصب 7 المان حجمی عاشورایی در کرج