مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:402023-06-25سياسي

40 درصد از محکومان متواری در ایلام شناسایی و دستگیر شدند


سال گذشته بیش از 40 درصد از محکومان متواری با همکاری مجموعه پلیس استان شناسایی و دستگیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عمران علیمحمدی عصر یکشنبه در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش را گرامی می داریم و این هفته فرصتی برای ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر حوزه قضاء و خدمتگزاری بیشتر به مردم است.

وی اضافه کرد: بزرگترین افتخاری که نصیب مجموعه یگان های حاکمیتی شده است، خدمتگزاری به مردم در نظام اسلامی است چرا که این نظام به رهبری شخصی عادل و فقیه اداره می شود و مشابه این نظام را در هیچ جای دنیا نمی توان دید و به فضل خداوند این نظام زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر خواهد بود.

علیمحمدی با بیان اینکه دستگاه قضاء و پلیس در کنار هم معنا پیدا می کنند، اظهار داشت: قطعاً نتیجه این تعامل و همدلی اعتمادی است که مردم به ما دارند.

این مقام عالی قضایی استان با تقدیر از همکاری خوب پلیس با دستگاه قضاء اظهار کرد: نیروی انتظامی در ناآرامی های سال گذشته به خوبی عمل کرد و توانست حربه های دشمن را خنثی کند.

علیمحمدی در ادامه با تشریح اقدامات دستگاه قضایی در سال گذشته گفت: با تلاش جهادی همکاران قضایی تعداد پرونده های سال گذشته از یکصد و پنجاه و پنج هزار و پانصد پرونده به 10 هزار و 600 پرونده کاهش یافته و تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از محکومان متواری در ایلام شناسایی و دستگیر شدند

40 درصد از محکومان متواری در ایلام شناسایی و دستگیر شدند