مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-09اجتماعي

کتابخانه تخصصی نوجوانان در محله حسن آباد یزد افتتاح شد


دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) یزد از افتتاح کتابخانه تخصصی نوجوانان در محله کمتر برخوردار حسن آباد یزد به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

- یزد- دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) یزد از افتتاح کتابخانه تخصصی نوجوانان در محله کمتر برخوردار حسن آباد یزد به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

حنانه سادات فاطمی در گفتگو با برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل، برگزاری اردوهای دوره ای پایش سلامت و غربالگری، تعمیر خانه نیازمندان، تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی برای خانواده های کم توان، ایجاد کارگاه قالیبافی و برگزاری کلاس های آموزشی میناکاری برای زنان سرپرست خانواده برخی از خدماتی است که توسط جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) انجام شده است.

فاطمی عنوان کرد: در جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) همچنین پویش های مستمر فرهنگی با عنوان عیدانه، برگزاری مراسم جشن، کاروان شادی، اطعام و.

در مناسبت های عیدغدیر، میلاد امام حسن(ع)، میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) استان یزد همچنین با اشاره به برگزاری پویش مهر و ماه افزود: در این پویش که در آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس انجام می شود اهدافی نظیر تهیه و توزیع لوازم التحریر، جمع آوری و توزیع هدفمند کتاب های کمک درسی و تست، تهیه کفش و همچنین مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه تخصصی نوجوانان در محله حسن آباد یزد افتتاح شد

کتابخانه تخصصی نوجوانان در محله حسن آباد یزد افتتاح شد