مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-04سياسي

تهیه 700 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند البرزی


استاندار البرز با بیان اینکه 800 مجموعه خیریه در البرز فعالیت دارند، گفت: با همت خیرین البرزی 700 جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می شود و باب جدیدی از همراهی خیرین در مسیر توسعه و توانمند سازی نیازمندان و محله های محروم استان باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه با خیرین استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر خم، به تاثیر مثبت فعالیت های اجتماعی خیرین اشاره کرد و گفت: بی شک خیرین بعنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می کنند.

  وی ضعف در زیرساخت های استان را مورد اشاره قرار داد و همراهی خیرین برای جبران عقب ماندگی در سرانه ها را تعیین کننده و بسیار مهم برشمرد.

عبداللهی ادامه داد: بر این اساس دست یاری به سوی افراد خیر و دلسوز استان دراز کرده ایم و در حدود 18 ماه گذشته با تعاملی که بین دولت و خیرین شکل گرفته، شاهد تحولات ارزشمندی هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل خیرین طی 18 ماه گذشته اثربخش و کم نظیر بوده است، گفت: برای اینکه تمامی مدارس استان یک شیفته شوند به حدود هزار و 500 مدرسه نیاز است که با همراهی خیرین محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 700 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند البرزی

تهیه 700 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند البرزی