مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-19سياسي

شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان تشکیل شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان گفت: یکی از مأموریت های مهم شورای اطلاع رسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان اظهار کرد: با دستور استاندار سمنان، مقرر شد تا جلسات شورای اطلاع رسانی با مسؤولیت فرمانداران در شهرستان های استان سمنان تشکیل شود.

وی افزود: امروز نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی در شهرستان های استان سمنان در شهرستان دامغان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: خط مشی شوراهای اطلاع رسانی باید مبتنی بر جهاد تبیین، بصیرت افزایی، ارتقای سرمایه های اجتماعی و ایجاد رضایتمندی، امیدافزایی، ایجاد وحدت و انسجام در جامعه با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی باشد.

ریواده تأکید کرد: در عرصه جهاد تبیین، مهم ترین وظیفه در این حوزه مربوط به شورای اطلاع رسانی است و این شورا به نحوی، قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان ها تلقی می شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود در شهرستان ها با ارتباط گیری مؤثر و استفاده از ظرفیت نخبگان، اساتید دانشگاهی و صاحب نظران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، تبیین اولویت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان تشکیل شد

شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان تشکیل شد