مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-25سياسي

حل مشکلات با استفاده از نظریات نخبگان جامعه امکان پذیر است


راه حل همه مسائل اجتماعی در دست دستگاه قضایی نیست اما بخش عمده ای از آنها را می توان با استفاده از نظریات نخبگان جامعه حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ابراهیم در دیدار با جامعه نخبگانی دانشگاهی، حوزوی و فعالان اجتماعی استان کرمان گفت: قوه قضاییه امروز بیشترین استفاده را از فکر نخبگان انجام می دهد و این امر در تعامل مسئولات عالی قوه قضاییه با نخبگان و نیز در استان ها قابل مشاهده است و در این راستا معتقدیم که باید از این ظرفیت ها استفاده حداکثری صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: راه حل همه مسائل اجتماعی در دست دستگاه قضایی نیست اما بخش عمده ای از آنها را می توان با استفاده از نظریات نخبگان رفع کرد.

در حوزه مشکلات اجتماعی به یک فهم مشترک رسیده ایم وی ضمن تاکید بر لزوم استفاه از ظرفیت دانشجویان، علما، روحانیون، حوزه های علمیه، عنوان کرد: در حوزه مشکلات اجتماعی به یک فهم مشترک رسیده ایم و هر فرد از یک زاویه و براساس تخصص خود به موضوعات نگاه می کند و امیدواریم که در قوه قضاییه بتوانیم از ظرفیت جامعه نخبگانی استفاده حداکثری را محقق کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان بر تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی نیز تاکید کرد و گفت: این کارگروه ها باید در حوزه های مختلف از جمله حاشیه نشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات با استفاده از نظریات نخبگان جامعه امکان پذیر است

حل مشکلات با استفاده از نظریات نخبگان جامعه امکان پذیر است