مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-19سياسي

پاسخ به استنادات قرآنی برای رفع حجاب قانونی


عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در یادداشتی برخی از شبهات حجاب که با استناد به آیات قرآن در مقام زیر سوال بردن حجاب هستند را طرح و به آنها پاسخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجاب و پوشش ضرورت بنیادین در اسلام است.

بدون شک حجاب از مسلمات اسلام است، و تمام فقهای اسلام در آن اتفاق نظر دارند، و هرگونه بد حجابی و بی حجابی بر خلاف شریعت مقدسه است لذا حجاب و پوشش در اسلام امنیت فوق العاده ای دارد و آیات فراوانی نیز درباره حجاب آمده است و کسی هم نمی تواند منکر آن شود.

بر همین اساس حجت الاسلام احمد طاهری نیا عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در یادداشتی با عنوان پاسخ به استنادات قرآنی برای رفع حجاب قانونی نوشت: مقدمه پرسش و پاسخ به هدف فهم و آگاهی و توسعه علم و دانش در طول تاریخ وجود داشته و عامل پیشرفت علوم و مسائل علمی شده است از این رو نه تنها سوال کردن از معارف دین و احکام و مقررات اسلام برای دانستن و رفع جهل مذموم نیست؛ بلکه امری شایسته و مورد سفارش قرآن شریف است: فسئل به خبیرا.

اما شبهه پراکنی، مغالطه، سیاه نمایی و افترا در حوزه معارف و ارزش های دینی و احکام اسلامی که امروزه از سوی دشمنان اسلام به شکل بی سابقه یا کم سابقه شروع شده و بخشی از جنگ ترکیبی دشمن بر علیه نظام اسلامی ایران و حکومت دینی است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به استنادات قرآنی برای رفع حجاب قانونی

پاسخ به استنادات قرآنی برای رفع حجاب قانونی