مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-22اجتماعي

گردشگری در شهر وان ترکیه


کشور ترکیه دارای شهرهای بسیار زیادی می باشد، شهرهای معروف و پر جاذبه ای که گردشگران بسیار زیادی را سالانه جذب خود می کند، شهرهای تاریخی و با فرهنگ و تمدن باستانی و جاهای گردشگری طبیعی با مناظر بکر و زیبا که این کشور را به یک مقصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آس چارتر، همانطور که می دانید کشور ترکیه در نزدیکی کشورمان ایران قرار دارد و در بین ایرانی ها بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

از شهرهای ترکیه که مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان و توریست های دیگر کشورهای جهان می باشد، شهرهای نظیر، آنالیا، آنتالیا، استانبول و شهر زیبای وان؛ در این نوشتار می خواهیم شهر وان را برایتان معرفی کنیم پس در در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

برای خریدی متفاوت از ترکیه می توانید با رزرو بلیط هواپیما خارجی تهران استانبول ارزان به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

معرفی شهر وان ترکیه شهر وان در شرق ترکیه در منطقه ای به نام آناتولی شرقی قرار دارد، این شهر زیبا در میان کوه ها محصور شده است و در ساحل شرقی بزرگترین دریاچه ترکیه یعنی دریاچه وان واقع شده است.

این شهر یکی از شهرهای تاریخی ترکیه محسوب می شود که قدمتی 3400 ساله دارد، مکان های باستانی و میراث کهن در شهر نشان بر قدمت و تمدن بالای این شهر است که قدمت آن به دوره تمدن اورار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در شهر وان ترکیه

گردشگری در شهر وان ترکیه