مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:042023-07-06سياسي

بازدید استاندار اصفهان از روستای سیل زده نهوج اردستان


استاندار اصفهان، سفر به شهرستان اردستان را با بازدید از روستای سیل زده نهوج آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در جریان بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان که به شهرستان اردستان رقم خورد، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان از روستای نهوج بازدید کرد.

وی با بازدید از بخش های خسارت دیده روستا ناشی از سیل گذشته، در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران کل استان بر تسریع در روند خدمت رسانی و رفع مشکلات این منطقه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روستای نهوج در بخش مرکزی دهستان برزاوند و در 60 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان اردستان واقع شده است، سال گذشته نیز وقوع سیل در این روستا خساراتی به منازل، راه و پل ها وارد کرد.

وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ در 18 خرداد ماه در روستای نهوج واقع در 65 کیلومتری شرق اردستان باعث جان باختن 3 نفر از ساکنان روستا به علت تخریب منزل و آب بُردگی شد.

در ارزیابی های انجام شده مجموع کل خساراتی که در بخش های راه، مسکن و کشاورزی روستای نهوج اردستان به وجود آمده حدود 26 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار اصفهان از روستای سیل زده نهوج اردستان

بازدید استاندار اصفهان از روستای سیل زده نهوج اردستان