مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-28اجتماعي

بررسی تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی جهرم


موضوع تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی بررسی و در صورت بروز هرگونه خطا قاطعانه با اشخاص متخلف برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرو انتشاری خبری در فضای مجازی تحت عنوان برخورد نامناسب در یکی از مراکز توانبخشی جهرم فرماندار ویژه شهرستان جهرم و مدیرکل بهزیستی استان فارس برای بررسی موضوع از این مرکز بازدید کردند.

فرماندار ویژه جهرم صبح چهارشنبه پس از بازدید از این مرکز در جلسه با مدیرکل، مسئول بازرسی و حراست بهزیستی استان فارس و رییس بهزیستی شهرستان جهرم با بیان اینکه شهروندان بچه های در این مراکز را بچه های خود می دانند، اظهار داشت: توانخواهان و مددجویان، فرزندان همه ما محسوب می شوند و ما وظیفه داریم که با دقت ویژه ای به این عزیزان نگاه کنیم.

حسن شعبانی افزود: در صورت وجود هر قصور و برخورد نامناسبی با مددجویان، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد و قطعاً با آنان قاطعانه برخورد می شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک مطالبه و خواست عمومی است، گفت: در سریع ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در صورت بروز هرگونه قصور احتمالی، مردم توقع برخورد قاطع دارند و جدیت در این قضیه بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تاکید کرد: در صورت اثبات و تأیید این موضوع، قطعاً باید مسئول فنی برکنار و اشخاص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی جهرم

بررسی تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی جهرم