مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-18سياسي

هم پیمان شدن مردم تبریز با خون شهید حسین پور


مردم تبریز امروز با تشییع پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید امیر حسین پور با خون این شهید هم پیمان و هم قسم شدند تا راهش که همانا خط ولایت فقیه و دفاع از آرمان های سیدالشهداست را ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید امیر حسین پور امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در این شهر از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع شد.

تشییع کنندگان در این مراسم  شعارهای بیر بئله لشگر گلیب به عشق رهبر گلیب (این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده) و بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه ای سربازیوخ (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه ایم)، مرگ بر ضد ولایت فقیه، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست، مرگ بر منافق، رهبر ما عشق ماست، خامنه ای مقتداست و حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست.

مردم تبریز عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم ایران و پرچم امام حسین(ع) را در دست داشتند.

تشییع کنندگان در این مراسم پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانستند و خواستار اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی مردم شدند.

پیکر این شهید در وادی رحمت به خاک سپرده شد.

  شهید امیر حسین پور در ماموریت گشت رضویون از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود که پس از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید، به درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم پیمان شدن مردم تبریز با خون شهید حسین پور

هم پیمان شدن مردم تبریز با خون شهید حسین پور