مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-19سياسي

مبلغان و مداحان کارکردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، با تاکید براینکه باید از مبلغان و مداحان بخواهیم که کارکردهای انقلاب را تبیین کنند، افزود: برای تحقق این موضوع بایستی جهاد تبیین اتفاق بیافتد که بهترین زمان آن در روزهای محرم و صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، امروز در همایش اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش ویژه طرح شمیم حسینی که در سالن اجتماعات امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، گفت: امام حسین (ع) قیام کرد تا دین جدش زنده بماند و هر برهه ای که دین اسلام به خطر بیافتد باید کار حسینی کرد.

وی ظلم ستیزی و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فلسفه های قیام عاشورا عنوان کرد و افزود: امروز بزرگترین معروف در دنیا جمهوری اسلامی است و تبیین کارکردهای این انقلاب و اهداف آن و اهداف دشمن یکی از ضرورت ها است.

  این مقام مسؤول با تاکید براینکه باید از مبلغان و مداحان بخواهیم که کارکردهای انقلاب را تبیین کنند، افزود: برای تحقق این موضوع بایستی جهاد تبیین اتفاق بیافتد که بهترین زمان آن در روزهای محرم و صفر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه با بیان اینکه در استان البرز 19 هزار موقوفه و رقبه وجود دارد، افزود: نیت 70 درصد این رقبات برای عزاداری سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان و مداحان کارکردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنند

مبلغان و مداحان کارکردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنند