مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-28سياسي

آغاز صدور مجوز شناورهای صیادی در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات صدور مجوز و ثبت شناورهای صیادی در بنادر جاسک، قشم، کیش، لنگه و شهید باهنر بندرعباس خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات صدور مجوز و ثبت شناورهای صیادی در بنادر جاسک، قشم، کیش، لنگه و شهید باهنر بندرعباس خبرداد.

حسین عباس نژاد صبح امروز (7 تیرماه) از آغاز فرآیند ثبت شناورهای صیادی که مجوز فعالیت شان از طریق درگاه ملی صدور مجوزها صادر شده است، خبر داد و گفت: سازمان بنادر همه امکانات خود را برای انجام فرآیند ثبت و صدور مجوز قایق های صیادی در 5 بندر جاسک، قشم، کیش، لنگه و شهید باهنر بندرعباس بسیج کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون 200 متقاضی با حضور در اداره ثبت شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی، مدارک خود را تحویل داده اند که فرآیند بررسی مدارک آن ها به سرعت در حال انجام است.

عباس نژاد اظهار کرد: اگر شناورها از نظر فنی، ایمنی، اسناد و مدارک مالکیتی مشکلی نداشته باشند، در زمان مقرر کار ثبت آن ها انجام خواهد شد و بعد از انجام مراحل ثبت شناور، گواهی ثبت صادر و در اختیار شناورداران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نمایندگان بیمه نیز در اداره ثبت شناورها حضور دارند و موضوع بیمه صیادان را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور مجوز شناورهای صیادی در هرمزگان

آغاز صدور مجوز شناورهای صیادی در هرمزگان