مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-08سياسي

مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید تاکید و تصریح کرد: دشمن به شکست خود در مقابله با ایران اسلامی اعتراف کرده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید تاکید و تصریح کرد: دشمن به شکست خود در مقابله با ایران اسلامی اعتراف کرده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست جهاد تبیین با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهر شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به طراحی پیچیده آمریکا اشاره و تصریح کرد: دشمن برای نظم آینده جهانی، تک قطبی سازی و منظومه ای کردن شرایط جغرافیایی جهان حول محور یک قطب یعنی آمریکا را به عنوان یک پروژه در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج دانشجویی فارس، صفایی بوشهری با تاکید بر شناخت شرایط و واقعیت کنونی جهان افزود: دشمن و استکبار جهانی به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت بوده و برای مدیریت این پروژه به دنبال مهندسی ادراکی و تسلیم در برابر زندگی غرب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامهذداد: از نگاه دشمن، برای دوره گذار در شرایط فعلی سه مانع جدی ایران اسلامی، قدرت نظامی روسیه و اقتصاد چین وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید

مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید