مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-17اجتماعي

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه سوم آموزش زندانیان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ارتقای 22 پله ای آموزش و پرورش استان در آموزش بی سوادان و کم سوادان زندانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ارتقای 22 پله ای آموزش و پرورش استان در آموزش بی سوادان و کم سوادان زندانی خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سوادآموزی، اظهار کرد: معاونت نهضت سوادآموزی خوزستان، در اجرای برنامه های سوادآموزی در ندامتگاه ها در سال 1401 بر اساس ارزیابی های سازمان زندان های کشور در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال 1400 با ارتقای 22 پله ای، از رتبه 25 کشور به رتبه 3 کشور ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با عنوان اینکه آموزش به زندانیان استان خوزستان در اولویت نهضت سوادآموزی در سال گذشته بود، افزود: برای تدریس در ندامتگاه ها 55 نفر از کارکنان اداره زندان ها آموزش داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: آموزش نهضت سوادآموزی در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم برای باسواد کردن افراد بی سواد و کم سواد برگزار می شود و 46 کلاس درس در زندان های استان خوزستان برگزار شد که در این کلاس ها 465 سوادآموز شرکت کردند.

حمیدی نژاد ضمن تقدیر از فعالان سوادآموزی یادآور شد: استان خوزستان در ارزیابی های کشوری موفق به دریافت 933 امتیاز از مجموع امتیازها و تحقق همه اهداف پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه سوم آموزش زندانیان

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه سوم آموزش زندانیان