مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:222023-07-05ورزشي

تشکل های مردم نهاد می توانند در رفع مشکلات جامعه نقش آفرین باشند


سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین گفت: رفع بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه اتکا به مردم و نقش آفرینی آنها در جامعه است که این مهم را تشکل های مردم نهاد می توانند عملیاتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در آیین افتتاحیه سمینار آموزشی دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر کشور که پیش از ظهر امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن همایش موسسه فرهنگی، ورزشی و توابخشی ایثار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تکیه به مردم و سپردن امور به مردم مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مسوولان نظام جمهوری اسلامی هر کجا که این مهم را در جامعه پیاده کردند به راحتی توانستند از پیچیده ترین موانع و مشکلات و فتنه هایی که دشمنان در کشور به وجود آوردند، عبور کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: همچنین هر کجا مسوولان از اصل مردم داری در کشور غفلت کردند و غرق دیوان سالاری ها و بروکراسی ها شدند، گله مندی و اعتراضات مردم افزایش یافت.

کاظمی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به مردم داری و سپردن امور به دست مردم اهمیت ویژه ای قائل بودند لذا نهادهایی از جمله نهضت سوادآموزی، کمیته امداد، بسیج مستضعفان و اطلاعات مردمی در انقلاب اسلامی پایه گذاری کردند که همه آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد می توانند در رفع مشکلات جامعه نقش آفرین باشند

تشکل های مردم نهاد می توانند در رفع مشکلات جامعه نقش آفرین باشند