مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-10سياسي

اجرای طرح محله اسلامی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین


فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران گفت: اجرای طرح محله اسلامی در محلات کم برخوردار، حاشیه نشین و دارای آسیب های اجتماعی اجرا خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ روز دوشنبه در همایش و کارگاه تخصصی محلات اسلامی در استان ایلام،گفت: اجرای طرح محله اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محلات کم برخوردار و دارای آسیب های اجتماعی اجرا خواهدشد.

وی افزود: هم اکنون در تهران از یک هزار و 100 محله برای 700 محله برنامه محله اسلامی تدوین و اجرایی شده است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص)تهران بزرگ ادامه داد: طرح محله اسلامی از سال 96 شکل گرفت و اکنون به عنوان یک طرح جامع ملی با مشارکت سازمان بسیج و همکاری همه دستگاه ها و ادارات و بر مبنای مردم محوری محلات ادامه دارد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به اینکه، در طرح محلات اسلامی، افراد در خصوص موضوعات مختلف محله خود نقش آفرینی، تشریک مساعی و اثرگذاری خواهند داشت، یادآور شد: در قالب این طرح مشکلات، آسیب ها، ناهنجاری ها و خواسته های مردم محله توسط خود اهالی منطقه احصا و در جهت رفع آن توسط خود مردم یا مطالبه گری از مسئولان ارائه راه حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله اسلامی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین

اجرای طرح محله اسلامی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین