مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-19اجتماعي

ممنوعیت گل مالی کردن خودروها و نصب تمثال ائمه اطهار(ع) در محرم


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه از ممنوعیت گل مالی کردن خودروها و نصب تمثال ائمه اطهار(ع) در محرم خبر داد.

- کرمانشاه- معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه از ممنوعیت گل مالی کردن خودروها و نصب تمثال ائمه اطهار(ع) در محرم خبر داد.

سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این ماه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف و در عین حال افزایش رأفت و گذشت در جامعه بوده ایم و این نشان می دهد اگر فرهنگ محرم و عاشورا را در طول سال برای خود پیاده کنیم تأثیرات مثبتی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین با قدردانی از هیأت های مذهبی در که در سال های اخیر همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته اند، افزود: هدف همه ما اقامه عزای سرور و سالار شهیدان به شکلی شایسته و در خور شأن و شخصیت آن امام معصوم (ع) است که راه آزادی و آزادگی را به همه انسان ها آموخت.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: به همین منظور و برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برخورداری از اجر کافی لازم است برخی نکات در شب های عزاداری رعایت شود.

یاری یادآور شد: به منظور حفظ قداست فرهنگ عاشورا و عزاداری ماه محرم، برخی ممنوعیت ها توسط پلیس اعمال می شود که یکی از آنها حضور بانوان زنجیر زن در هیأت های مذهبی است که از این رو از خواهران محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت گل مالی کردن خودروها و نصب تمثال ائمه اطهار(ع) در محرم

ممنوعیت گل مالی کردن خودروها و نصب تمثال ائمه اطهار(ع) در محرم