مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-23بين الملل

هشدار سازمان ملل به تل آویو درباره وضعیتِ کرانه باختری


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن هشدار به تل آویو درباره وضعیت درگیری ها در کرانه باختری، از رژیم صهیونیستی خواست تا قبل از خروج اوضاع از کنترل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز جمعه (23ژوئن) فولکر تورک ، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به دلیل تجاوز نظامی اسراییل به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی، پیام هشدارآمیزی برای رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

  طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، این پیام در حالی به تل آویو مخابره شد که یک هیأت اروپایی از روستای ترمسعیا در شمال رام الله بازدید کرده و حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها را محکوم کرد.

تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل هم در واکنش به ناآرامی های فعلی فلسطین اشغالی، نسبت به جدیت تشدید خشونت ها در کرانه باختری هشدار داده و خواستار پایان فوری آن شد.

وی از تل آویو خواست تا اقداماتش با قوانین بین المللی مطابقت داشته باشد و تحقیقات موثری در مورد جرائم خود در کرانه باختری انجام دهد .

این مقام سازمان ملل همچنین در ادامه و خطاب به صهیونیست ها خاطرنشان کرد که استفاده بیش از حد اشغالگران از سلاح، وضعیت امنیتی موجود را از کنترل خارج کرده و باعث تهدیدات بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل به تل آویو درباره وضعیتِ کرانه باختری

هشدار سازمان ملل به تل آویو درباره وضعیتِ کرانه باختری