مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-19دانش

لزوم حل مشکل سیاست گذاری های موازی در نظام فناوری و نوآوری کشور


اولین نشست هیأت امنای پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی با حضور رییس جهاددانشگاهی و سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

- در اولین نشست هیات امنای پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی عنوان شد لزوم حل مشکل سیاست گذاری های موازی در نظام فناوری و نوآوری کشور اولین نشست هیأت امنای پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی با حضور رییس جهاددانشگاهی و سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین نشست هیأت امنای پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی رییس این نهاد، دکتر امید رضایی فر سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مسعود ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان و اعضای هیأت امنای پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی، چهارشنبه 28 تیرماه برگزار شد.

توسعه فعالیت سه پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی دکتر مسلمی نایینی در این نشست به فعالیت سه پارک علم و فناوری البرز، کرمانشاه و علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: با توسعه فعالیت های این پارک ها در نظر داریم، شرایط مطلوبی را برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکل سیاست گذاری های موازی در نظام فناوری و نوآوری کشور

لزوم حل مشکل سیاست گذاری های موازی در نظام فناوری و نوآوری کشور