مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-24بين الملل

درخواست چین برای غلبه بر اختلافات با اروپا


نخست وزیر چین در جریان سفرش به فرانسه خواستار تلاش کشورش و اتحادیه اروپا برای غلبه بر اختلافات و یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات جهانی شد.

- نخست وزیر چین در جریان سفرش به فرانسه خواستار تلاش کشورش و اتحادیه اروپا برای "غلبه بر اختلافات" و یافتن "راه حل های خلاقانه" برای مشکلات جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لی چیانگ، نخست وزیر چین که از هفته گذشته تور سفرهای اروپایی خود به دو کشور آلمان و فرانسه را آغاز کرده بود، روز جمعه در اجلاسی با موضوع کمک به کشورهای آسیب پذیر در برابر بحران های جهانی در شهر پاریس درخواست کرد، چین و اروپا بر اختلافاتشان غلبه کنند و برای غلبه بر مشکلات جهانی همچون تغییرات آب و هوایی و کاهش فقر راه حل های خلاقانه بیابند.

لی چیانگ در آخرین روز اجلاسی دو روزه در شهر پاریس گفت: چین سیاست های انزواگرایانه در حوزه تجارت و هر شکی از قطع و جدا کردن زنجیره های تامینی را رد خواهد کرد.

او اضافه کرد، چین به اتخاذ گامهای عملی برای حمایت از کشورهای در حال توسعه دوست با پکن ادامه خواهد داد.

به نوشته رویترز، از جمله دستورکارهای اجلاس برگزار شده با حضور نخست وزیر چین در فرانسه، کاستن از فشار بدهی بر برخی از آسیب پذیرترین کشورهای جهان و یافتن راه هایی برای آزادسازی بودجه چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست چین برای غلبه بر اختلافات با اروپا

درخواست چین برای غلبه بر اختلافات با اروپا