مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-04سياسي

تصاویر باورنکردنی از رییس جمهور سابق گرجستان در حبس (+عکس)


میخاییل ساکاشویلی که در سال های 2004 الی 2013 رییس جمهور گرجستان بود و انقلاب مخملی گل سرخ در گرجستان را رهبری کرد، - تصاویر باورنکردنی از رییس جمهور سابق گرجستان در حبس (+عکس) میخاییل ساکاشویلی که در سال های 2004 الی 2013 رییس جمهور گرجستان بود و انقلاب مخملی گل سرخ در گرجستان را رهبری کرد، میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهوری سابق و محبوس گرجستان به دلیل پرونده ای مبنی بر سوءاستفاده از قدرت از طریق ویدئو کنفرانس با جلسه محاکمه دادگاه ارتباط برقرار کرد و ظاهر ضعیف و به شدت نحیف او به نگرانی های مربوط به سلامتی اش دامن زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ساکاشویلی و حامیانش ادعا می کنند که این رییس جمهوری سابق در حین بازداشت مسموم شده و اکنون 60 کیلوگرم وزن دارد و این درحالیست که او هنگام دستگیری در تاریخ اکتبر 2021 تقریبا دو برابر این وزن را داشت.

میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهور سابق گرجستان در جلسه مجازی دادگاه از زندان طبق گزارش رسانه های محلی، میخاییل ساکاشویلی روز دوشنبه از یک کلینیک خصوصی با دادگاه ارتباط برقرار کرد و علی رغم شرایط ضعیفش به دادگاه گفت که از لحاظ روحی حالش خوب است و همچنین برای خدمت به کشور مصمم است.

ساکاشویلی 55 ساله طی این تماس ویدئویی با دادگاه، پیراهن خود را بالا زد تا دنده های بیرون زده و اندام نحیف خودش را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر باورنکردنی از رییس جمهور سابق گرجستان در حبس (+عکس)

تصاویر باورنکردنی از رییس جمهور سابق گرجستان در حبس (+عکس)