مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-18فرهنگي

«ربودن» به نمایش خانگی آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز ها مینی سریال هفت قسمتی «ربودن» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

- مینی سریال ربودن Hijack به کارگردانی جیم فیلد اسمیت Jim Field Smith و مو علی Mo Ali در ژانر درام و مهیج همزمان با پخش جهانی چهارشنبه ها به صورت زیرنویس و شنبه ها با دوبله اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم تماشاخونه مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز ها مینی سریال هفت قسمتی ربودن یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مینی سریال درام و مهیج ربودن محصول 2023 کشور آمریکا به کارگردانی جیم فیلد اسمیت و موعلی است که جیم فیلد اسمیت و جورج کی نویسندگی مشترک آن را بر عهده داشتند.

  در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک هواپیما از دبی به مقصد لندن طی یک پرواز هفت ساعته ربوده می شود، در حالی که مقامات در زمین به دنبال پاسخ هستند، یک مذاکره کننده به نام سم نلسون (با بازی ادریس البا) سعی می کند از مهارت های حرفه ای خود برای نجات همه افراد حاضر در هواپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ربودن» به نمایش خانگی آمد

«ربودن» به نمایش خانگی آمد