مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-13بين الملل

ادعای الی کوهن علیه ایران هم زمان با بهبود روابط تهران-باکو


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعای این رژیم مبنی بر دست داشتن ایران در فعالیت تروریستی علیه اماکن یا افراد مرتبط با این رژیم در کشورهای خارجی را تکرار کرد.

- وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعای این رژیم مبنی بر دست داشتن ایران در فعالیت تروریستی علیه اماکن یا افراد مرتبط با این رژیم در کشورهای خارجی را تکرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل نوشت: الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران مسئول یک طرح خنثی شده برای حمله به سفارت رژیم اسراییل در جمهوری آذربایجان بوده است.

کوهن با تکرار ادعاهای این رژیم در این زمینه که پیش تر از سوی وزارت امور خارجه ایران، کارشکنی در روابط دوجانبه ایران با کشورهای دوست تلقی شده بود، آن چه را که تروریسم ایران خواند یک تهدید جهانی دانست و مدعی ارتباط آن با جمله اخیر به سفارت اسراییل در باکو شد.

بنابر گزارش این روزنامه، کوهن ادعای پیشین این رژیم مبنی بر نقش داشتن ایران در طرح ترور افراد اسراییلی و یهودیان در قبرس را تکرار کرد.

او از جامعه جهانی خواست که برای مقابله با آنچه فعالیت های تروریستی خواند، علیه ایران یکی شوند.

تایمز اسراییل همچنین نوشت که روز گذشته، سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای الی کوهن علیه ایران هم زمان با بهبود روابط تهران-باکو

ادعای الی کوهن علیه ایران هم زمان با بهبود روابط تهران-باکو