مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-03اجتماعي

سرعت متوسط ملاک ثبت تخلف در سامانه های هوشمند شیراز است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: سامانه های هوشمند کنترل سرعت در بزرگراه های شیراز بر اساس الگوریتم سرعت متوسط، اقدام به ثبت و محاسبه سرعت خودرو می کند و در صورت بروز تخلف قبض جریمه برای راننده متخلف به صورت هوشمند صادر می شود.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: سامانه های هوشمند کنترل سرعت در بزرگراه های شیراز بر اساس الگوریتم سرعت متوسط، اقدام به ثبت و محاسبه سرعت خودرو می کند و در صورت بروز تخلف قبض جریمه برای راننده متخلف به صورت هوشمند صادر می شود.

هادی شه دوست شیرازی دوشنبه 12 تیر در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه به ایمنی مسیر و آرامش تردد در معابر شهری گفت: هر ساله شاهد افزایش تصادفات در مناطق مختلف شهرمان هستیم که حاصل آن جان باختن و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان و بروز میلیاردها تومان خسارت مالی است.

او، سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلو را از عوامل اصلی و موثر در بروز تصادفات در کلانشهر شیراز اعلام کرد و افزود: تخلفات سرعت غیر مجاز و سبقت غیرمجاز دو عامل اصلی تصادفات مرگبار در کلان شهر شیراز است که همه ساله خسارات جبران ناپذیر جسمی و مالی بر جای می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت متوسط ملاک ثبت تخلف در سامانه های هوشمند شیراز است

سرعت متوسط ملاک ثبت تخلف در سامانه های هوشمند شیراز است