مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28پزشكي

آغازبه کار فعالیت پژوهشگاه تروما در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مروری از وضعیت کلی تروما در استان گفت: مجوز پژوهشگاه تروما در گیلان به عنوان نخستین استان در این حوزه اخذ و در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی صبح امروز در آیین افتتاح همایش اورژانس های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک در سالن همایش های دانشکده داروسازی با اشاره به شمار بالای تروما به ویژه تروما جاده ای در گیلان اظهار کرد: گیلان به سبب وجود گردشگاه ها و تفرجگاه و همچنین نزدیکی با پایتخت میزبان شمار بالایی از مسافران و گردشگران است که یکی از پیامدهای منفی آن، تروما جاده ای است.

  وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی های علمی در توسعه و به روزرسانی علم موثر است، افزود: گیلان یکی از استان های پیشرو در برگزاری سمینار و همایش های علمی حوزه سلامت است و اخیرا نیز سمپوزیوم تخصصی ارتقای آموزش پزشکی با محوریت فناوری مصورسازی را با حضور 200 شرکت کننده از کشور برگزار کرده است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همایش سه روزه اورژانس های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک، مروری از وضعیت کلی تروما است، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، مجوز پژوهشگاه تروما در گیلان به عنوان نخستین استان در این حوزه اخذ و در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبه کار فعالیت پژوهشگاه تروما در گیلان

آغازبه کار فعالیت پژوهشگاه تروما در گیلان