مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-14سياسي

دشمن برای تسلط بر جامعه، خانواده را هدف قرار داده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش استکبار جهانی برای گسترش تسلط خود در جهان به واسطه نفوذ در کانون خانواده ها انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هر چند اولاد از باارزش ترین دارایی های انسان است ولی در کنار آن  احترام به والدین از واجبات است که خوشبختانه این مهم در فرهنگ مردم زنجان همواره مورد تاکید بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش استکبار جهانی برای گسترش تسلط خود در جهان به واسطه نفوذ در کانون خانواده ها انجام می شود، افزود: باید متوجه بود که اگر خانواده قوام داشته باشد، غیرت، تعصب، عزت و سربلندی هم در آن جامعه وجود خواهد داشت.

وی مودت و احترام را از عوامل تحکیم خانواده عنوان و تصریح کرد: احساس مسؤولیت زن و مرد به عنوان ارکان خانواده در قبال هم از دیگر عوامل استحکام خانواده ها است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ازدواج و تشکیل خانواده اول خدا را خوشحال می کند و سپس آرامش خاطر را موجب خواهد شد، افزود: خانواده به عنوان کانون اصلی توسط دشمن نشانه گرفته شده و حفاظت از آن باید مورد توجه قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای تسلط بر جامعه، خانواده را هدف قرار داده است

دشمن برای تسلط بر جامعه، خانواده را هدف قرار داده است