مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-29سياسي

آخرین وضعیت اکبرطبری و بابک زنجانی از زبان رییس سازمان زندان های کشور


رییس سازمان زندان های کشور آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان های کشور در هفتمین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت زندان کار سخت و پر مسؤولیتی است یا تصورات بر این است، گفت: زندانبانی یکی از 10 شغل سخت است که در همه دنیا سخت و مشکل شناخته شده است، ولی سختی کار بیشتر متوجه همکاران بنده در صف و بخش دیگر متوجه ستاد است و بنده جزیی از این مجموعه بزرگ هستم.

    وی در ارزیابی خود از اقدامات تربیتی و اصلاحی که در وضعیت زندانیان و تحولی که باید به لحاظ روحی و روانی اتفاق بیافتد، اظهار داشت: زندان یکی از واقعیت های تلخ جوامع بشری است و ما در قبال این واقعیت تلخ باید این را بپذیریم که مهمترین رسالت و ماموریت ما در امر زندانبانی، اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به آغوش جامعه است و این موضوع ترجیع بند همه اقدامات ما در سازمان زندان ها است.

    رییس سازمان زندان های کشور تصریح کرد: آرم سازمان زندان ها آیه شریفه و من احیا ها فکانما احیا الناس جمعیا است که نشان می دهد هدف و نشانه و اقدامات اساسی که باید در زندان ها شکل بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اکبرطبری و بابک زنجانی از زبان رییس سازمان زندان های کشور

آخرین وضعیت اکبرطبری و بابک زنجانی از زبان رییس سازمان زندان های کشور