مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-17اقتصادي

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به 4.3 درصد رسید


سخنگوی دولت با بیان اینکه با ایمان به توانایی های داخلی در 2 سال گذشته، رشد اقتصادی ما به 4.

3 درصد و تورم نیز به 46 درصد رسیده است، گفت: حجم نقدینگی کشور نیز که در دولت قبل به 43 درصد رسیده بود اکنون به 30 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، علی بهادری جهرمی عصر امروز در نشست با دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که به ما می گفتند کلید حل مشکلات آمریکا و غرب است و هرچیزی که آن ها می گویند را باید بپذیرید تا مشکلاتتان حل شود.

  وی با بیان اینکه رشد اقتصادی ما در دهه 90 که دولت به دنبال کمک از آمریکا و غرب بود و قرار بود که در قلب راکتور اراک سیمان بریزند، 0/4 درصد بود، گفت: رشد اقتصادی دولت قبل به جای رشد برای کشور تورم آورد زیرا در شهریور سال 1400 تورم ما 59/3 درصد شد که آخرین بار این تورم را حدود 70 سال پیش تجربه کرده بودیم و این دستاورد تفکری است که به دنبال این بود مشکل کشور را از بیرون از کشور حل کند.

  سخنگوی دولت با اشاره به اینکه وقتی هشت سال کشور آنگونه اداره شود معلوم است که کشور دچار مشکل اقتصادی شده و سفره مردم کوچک می شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم زمانی شروع به کار کرد که روزانه بیش از 700 نفر بر اثر ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به 4.3 درصد رسید

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به 4.3 درصد رسید