مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-27سياسي

پلیس قرآنی، پلیس در طراز انقلاب اسلامی /فهم قرآن یک ضرورت است


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: پلیس قرآنی، پلیس در طراز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم صفورایی صبح سه شنبه در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پاور و وظیفه و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خانواده کارکنان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در قبل از انقلاب اسلامی تعداد قاریان و حافظان قرآن بسیار محدود بود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: وضعیت انتظامی ما از حیث مباحث قرآنی با قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و در زمان پهلوی گاه نیروی انتظامی ما در برابر قرآن می ایستاد.

صفورایی ادامه داد: امروز نه تنها خانواده قرآنی در بین نیروی انتظامی کشور داریم بلکه این مجموعه در راستای نشر آموزه های قرآنی تلاش می کند که همه این موارد از برکت انقلاب و قیام امام (ره) و ملت مسلمان ایران است.

وی با تأکید بر اینکه انس با قرآن از نشانه های ایمان است، افزود: عامل به قرآن و مودت اهل بیت (ع) دو توصیه مهم پیامبر اکرم (ص) بود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: آموزه های قرآنی و وحیانی مربوط به ابتدای زندگی و ایام جوانی است نه اینکه به غلط تنها در هنگام فوت فرد به یاد تلاوت و قرائت قرآن و… می افتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس قرآنی، پلیس در طراز انقلاب اسلامی /فهم قرآن یک ضرورت است

پلیس قرآنی، پلیس در طراز انقلاب اسلامی /فهم قرآن یک ضرورت است