مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-15سياسي

تصمیم گیری چندگانه عامل مشکلات تجار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه بخش خصوص نیازمند ثبات اقتصادی است، گفت: چندگانگی در تصمیم گیری ها فعالیت تجار را با مشکل مواجه کرده است.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه بخش خصوص نیازمند ثبات اقتصادی است، گفت: چندگانگی در تصمیم گیری ها فعالیت تجار را با مشکل مواجه کرده است.

سیدمحمد دهنوی عصر امروز 24 تیر در آیین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان گلستان که همزمان با شصت و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخش خصوصی برای پایداری در تجارت و سودآوری برای کشور، نیازمند ثبات اقتصادی است.

وی با اشاره به همجواری استان گلستان با کشور ترکمنستان از راه زمینی و کشورهای حاشیه دریای خزر، ادامه داد: متأسفانه، گلستان علی رغم هم مرز بودن با ترکمنستان که یکی از بهترین بازارهای صادراتی از مقصد جمهوری اسلامی ایران است، در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ایجاد شده این بازار خوب را از دست داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان پیگیری های مجدانه صورت گرفته برای بازگشایی مسیر ترانزیت زمینی به این کشور در دوران پساکرونا را بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: اما تجارت چمدانی هنوز مجوز از سرگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری چندگانه عامل مشکلات تجار

تصمیم گیری چندگانه عامل مشکلات تجار