مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-25سياسي

فعالیت 70 مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادان در آذربایجان شرقی


مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: تعداد 70 مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادان در سراسر استان فعالیت می کنند که 19مرکز آن اقامتی، 34 مرکز سرپایی و 19مرکز کاهش آسیب هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: تعداد 70 مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادان در سراسر استان فعالیت می کنند که 19مرکز آن اقامتی، 34 مرکز سرپایی و 19مرکز کاهش آسیب هستند.

فرگل صحاف، یکشنبه، چهارم تیرماه، در نشست موضوعی پویش پیشگیری از اعتیاد خاطرنشان کرد: مرکز ماده 16 استان زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعالیت کرده و مرکز ماده 15 که خصوصی هست با دریافت هزینه و یارانه دولت اداره می شود.

وی افزود: مرکز TC، مرکز جامع، یک مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری معتادان، شش مرکز گذر، سه مرکز شیلتر، یک مرکز سرپناه شبانه و سه کانکس در استان وجود دارد که 9 تیم سیار در این مراکز ارائه خدمت می کنند.

وی با اشاره به یارانه ای که به ازای هر نفر توسط دولت پرداخت می شود، گفت: تعداد مبلغ یارانه ای که برای این مراکز به ازای هر نفر پرداخت می شود از یک میلیون و 600 هزارتومان تا سقف سه میلیون تومان نسبت به درجه بندی مراکز تعلق می گیرد.

صحاف ادامه داد: سال گذشته، 56 مرکز درمانی استان، 24هزار نفر را تحت پوشش قرار داده و 14مرکز کاهش آسیب در سال گذشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادان در آذربایجان شرقی

فعالیت 70 مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادان در آذربایجان شرقی