مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-11سياسي

رسانه ملی بانوان محجبه موفق را معرفی کند


معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج بی حجابی و کم حجابی در جامعه، گفت: ضرورت دارد صدا و سیما در زمینه معرفی بانوان محجبه موفق تلاش بیشتری داشته باشد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج بی حجابی و کم حجابی در جامعه، گفت: ضرورت دارد صدا و سیما در زمینه معرفی بانوان محجبه موفق تلاش بیشتری داشته باشد.

مهناز مردانی از بانوان پزشک و فرهنگی لرستان است که توانسته است با رعایت حجاب کامل اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی خود به موفقیت هایی دست یابد و به عنوان یک بانوی موفق و تأثیرگذار در حوزه حجاب و عفاف در استان مطرح شود.

این بانوی لرستانی که متولد سال 1338 ساکن خرم آباد، متأهل و مادر سه فرزند شامل دو پسر و یک دختر است در حال حاضر استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی لرستان است و به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز مشغول خدمت به جامعه پزشکی، دانشجویان و مردم شهر و دیارش است.

این بانوی پزشک لرستانی در دوران تحصیل چه در مدرسه و چه در دوران دانشجویی و حتی در مدت زمانی که به عنوان دانشجوی دکترای تخصصی علوم تغذیه به کشور انگلستان مهاجرت و در دانشگاه شفیلد این کشور مشغول به تحصیل شد، با حجاب کامل اسلامی حضور یافته و اکنون نیز که معاون فرهنگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی بانوان محجبه موفق را معرفی کند

رسانه ملی بانوان محجبه موفق را معرفی کند