مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-11سياسي

همایش «30 هزار نفره غدیر قرآنی» برگزار شد


همایش 30 هزار نفره غدیر قرآنی دوشنبه 19 تیرماه با حضور جمعی از بانوان قرآنی در محل اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش 30 هزار نفره غدیر قرآنی دوشنبه 19 تیرماه با حضور جمعی از بانوان قرآنی در محل اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این همایش که با اجرای محمدرضا پورمعین و غلامرضا احمدی همراه بود؛ جعفر فردی، حائز رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران دقایقی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

در ادامه گروه رزم نوازان ارتش قطعه ای مرتبط با ایران را اجرا کردند.

پس از آن نیز گروه سرود دختران و پسران نوجوان احسان، قطعاتی با موضوع عفاف و حجاب، ولایت حضرت علی (ع) و جشن فرشته ها را اجرا کردند.

سپس محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن در مورد چگونگی حفظ راحت تر قرآن نکاتی را بیان کرد و گفت: عواملی همچون ضرورت سپردن جایگاه سوره و تعداد آیات در روند حفظ، توجه به آیات و مفاهیم و ارتباط آیات با یکدیگر، توجه به ارتباط آیات قبل و بعد، توجه دقیق به خط قرآن و سپردن آیات به راحت تر حفظ کردن قرآن کمک خواهد کرد.

این مدرس قرآن در ادامه حافظان را به بیان نکات و مفاهیمی از سوره شمس توجه داد و سپس حاضران پس از پخش تلاوت تک به تک آیات، تکرار آیات و سپس جمع خوانی آیات، در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «30 هزار نفره غدیر قرآنی» برگزار شد

همایش «30 هزار نفره غدیر قرآنی» برگزار شد