مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-24اجتماعي

افت شاخص کیفی هوا در یزد


به دنبال ناپایداری جوی در استان یزد طی روزهای آتی شاهد طوفان گرد و غبار و بعضاً قرارگیری شاخص کیفی هوا در محدوده بالاتر از حد استاندارد در این استان خواهیم بود.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد اعلام کرد: به دنبال ناپایداری جوی در استان یزد طی روزهای آتی شاهد طوفان گرد و غبار و بعضاً قرارگیری شاخص کیفی هوا در محدوده بالاتر از حد استاندارد در این استان خواهیم بود.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد، به دلیل ناپایداری جوی در استان از امروز شنبه سوم تیرماه لغایت اوایل وقت دوشنبه پنجم تیرماه در سطح استان گاهاً شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید توأم با گرد و غبار و در نتیجه بعضاً قرارگیری شاخص کیفی هوا در محدوده بالاتر از حد استاندارد خواهیم بود.

در همین راستا به گروه های حساس اعم از سالخوردگان، کودکان، بیماران تنفسی و قلبی توصیه شده است تا حتی المقدور از تردد و فعالیتهای سنگین در فضای باز طی این بازه زمانی خودداری کنند.

محیط زیست استان اعلام کرد: در صورت اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا از سوی دستگاههای متولی، کارگروه مربوطه تشکیل و مصوبات اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، محیط زیست یزد با صدور اطلاعیه در این باره اعلام کرد: نظر به نقص فنی ایجاد شده در سامانه پایش کیفی هوای کشور، در حال حاضر داده های ایستگاه های مذکور از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شاخص کیفی هوا در یزد

افت شاخص کیفی هوا در یزد