مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-28اقتصادي

16 قربانگاه در تهران آماده دریافت نذورات مردم


همزمان با عید سعید قربان در 16 قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می شود و در همین جهت پایگاه های کمیته امداد استان تهران در این مراکز آماده دریافت وجوهات نقدی و نذورات خیران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام آمادگی این نهاد در سطح استان برای دریافت نذورات مردم نیکوکار استان در قالب طرح نذر قربانی به ایجاد پایگاه های این نهاد در قربانگاه ها (جایگاه هایعرضه بهداشتی دام زنده) برای خدمت رسانی به خیران، گفت:امسال نیز همچون سنوات گذشته برای سهولت دسترسی عموم مردم ،پایگاه های کمیته امداد در 15 مرکز شهر تهران و یک مرکز در شهرستان اسلامشهر آماده دریافت وجوهات نقدی و نذورات خیّران در محل های عرضه بهداشتی دام زنده خیّران هستند.

وی با بیان اینکه مردم سخاوتمند استان تهران سال گذشته بیش از 41 میلیارد تومان در قالب نذر قربانی به نیازمندان کمک کردند،افزود: این نهاد در طول سال پذیرای کمک های خیّران است که به برکت این همراهی بتواند گوشه ای از گره و مشکلات نیازمندان را رفع کند.

دهرویه یادآور شد: پایگاه های این نهاد همچنین در محل های برگزاری دعای عرفه نیز آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیک اندیش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 قربانگاه در تهران آماده دریافت نذورات مردم

16 قربانگاه در تهران آماده دریافت نذورات مردم