مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-07حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در دماوند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند خبر داد و گفت: در این عملیات، - افسر محیط دار یکم نقی میرزاکریمی، رییس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: غروب روز گذشته محیط بانان یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل ارتفاعات بوا دره منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه حضور سه نفر شکارچی که مبادرت به شکار غیرمجاز یه راس قوچ وحشی نموده می شوند.

وی افزود: سریعا جهت دستگیری آنان وارد عمل شده و همزمان تقاضای اعزام نیروی کمکی می نمایند که یک تیم دیگر از ماموران این اداره و کلانتری کیلان هم به محل اعزام می شود.

  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند ادامه داد: طی عملیات ماموران در تاریکی شب و کوهستان صعب العبور در نهایت سه نفر شکارچی غیرمجاز با یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک راس قوچ وحشی (حیوان حمایت شده) و سایر آلات و ادوات جرم دستگیر می شوند.

  وی تصریح کرد: دو نفر از این متخلفان داری سابقه شکار و حمل سلاح غیر مجاز هستند که در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای دماوند معرفی و هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در دماوند

دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در دماوند