مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-14اقتصادي

آغاز ساخت جاده شهر ونک سمیرم به سولیجان چهارمحال و بختیاری


معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: کلنگ احداث جاده شهر ونک سمیرم به سولیجان استان چهارمحال و بختیاری با اعتبار یک صد و ده میلیارد ریال بر زمین خورد.

- داریوش امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: جاده شهر ونک سمیرم به سولیجان استان چهارمحال و بختیاری 16 کیلومتر است که اعتبار اولیه احداث آن 185 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز اول این جاده به طول 4 کیلومتر و با اعتبار یک صد و ده میلیارد ریال آغاز شده است.

امانی بیان کرد: با تخصیص اعتبار پیش بینی می شود این جاده در مدت سه سال آینده به بهره برداری برسد و شهر شهیدپرور ونک را به استان چهارمحال بختیاری متصل کند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: پلی به طول 90 متر در مسیر این جاده بر روی رودخانه شمس آباد احداث می شود که بخش زیادی از اعتبار صرف احداث این پل خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های راهداری و کمبود اعتبار در سطح کشور تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار کارگاه راهداری و 560 اکیپ روکش آسفالت در نقاط مختلف کشور فعال هستند.

امانی عنوان کرد: اعتبارات ملی راه های استان در سال گذشته 900 هزار میلیارد تومان بوده که در سال جاری با افزایشی که داشته به بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت جاده شهر ونک سمیرم به سولیجان چهارمحال و بختیاری

آغاز ساخت جاده شهر ونک سمیرم به سولیجان چهارمحال و بختیاری