مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-16بين الملل

ناکامی فشارهای آمریکایی برای اجرای آرای شان در اروپا تثبیت شد


معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به رای مرجع قضایی فرانسه در رد درخواست آمریکا برای اجرای حکم 247میلیون دلاری علیه اموال ایران گفت: غیر از کانادا، - معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به رای مرجع قضایی فرانسه در رد درخواست آمریکا برای اجرای حکم 247میلیون دلاری علیه اموال ایران گفت: غیر از کانادا، احکامی که علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شده در هیچ کشوری شناسایی و اجرا نشده است.

آمریکایی ها تلاش کردند که احکامی که در آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شده است را به اروپا بیاورند و در محاکم اروپایی مطرح کنند و تقاضای شناسایی و اجرای رأی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان معاون رییس جمهور درباره حکم 247میلیون دلاری علیه اموال ایران با بیان این که دادگاه های اروپایی تاکنون احکام آمریکایی ها را شناسایی و اجرا نکرده اند ، تصریح کرد: این موضوع در فرانسه مطرح شد و دادگاه تجدیدنظر پاریس خواستِ آمریکایی ها را به استناد مصونیت جمهوری اسلامی ایران رد کرد؛ یعنی شناسایی و اجرای احکام محاکم آمریکایی در فرانسه را نپذیرفت.

وی توضیح داد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی فشارهای آمریکایی برای اجرای آرای شان در اروپا تثبیت شد

ناکامی فشارهای آمریکایی برای اجرای آرای شان در اروپا تثبیت شد