مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-09ورزشي

استفاده از ظرفیت سواحل مازندران برای جذب توریست و گردشگر


« ترانه کامیاب» ملی پوش مازندرانی تیم ملی کانوپولو معتقد است؛ اگر به امکانات ورزشی مازندران رسیدگی نشود، ورزشکاران و قهرمانان این خِطّه، در استان های دیگر حضور پیدا خواهند کرد، - خبرگزاری فارس مازندران ـ مهدی رضی گردشگری یکی از صنایع بزرگ در جهان است.

گردشگری ِورزشی نیز بخشی از گردشگری به شمار می آید که از تلفیق ورزش و گردشگری به وجود آمده و با سرعت بالایی در حال رشد و تبدیل شدن به صنعتی بزرگ و مستقل است.

یکی از عواملی که بر توسعه گردشگری ورزشی کشور اثرگذار است، منابع طبیعی آن منطقه است.

سرزمین ما ایران با داشتن فرهنگ کهن و پایدار، متشکل از اقوام بسیار و تنوع اقلیمی، با برخورداری از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی، از هر نظر برای جذب توریست آماده است.

در این میان، استان های شمالی که در حاشیه دریای کاسپین (خزر) واقع شده اند به دلایلی همانند طبیعت بی نظیر جنگلی، کوهستانی و جُلگه ای در سطح ملّی و جهانی شناخته شده اند.

در استان مازندران شهرهای ساحلیِ بسیاری، از شرق تا غرب واقع شده اند و هر کدام دارای ویژگی های بالقوه و قهرمانان ورزشی سرشناسی هستند که باید بگوییم علاوه بر سواحل غرب استان که دارای زیرساخت هایی در برخی از رشته ها است، اندک امکاناتی در تعداد معدودی از شهرها ایجاد شده که به هیچ عنوان کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سواحل مازندران برای جذب توریست و گردشگر

استفاده از ظرفیت سواحل مازندران برای جذب توریست و گردشگر