مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-17حوادث

استرداد 310 گوشی مسروقه به مال باختگان


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 40 سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در 10 روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 310 گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در تحقیقاتی که کارآگاهان زبده آگاهی تهران بزرگ انجام دادند، دریافتند سارقان که اکثر آنها نیز جوان هستند؛ با روش های زورگیری، قاپ زنی و … اموال با ارزش شهروندان مانند تلفن همراه، طلا و جواهرات را به سرقت می بردند و پس از آن با مبالغ ناچیزی به مالخران می فروختند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه 32 سارق را شناسایی و طی هماهنگی های قضایی در 10 روز اخیر هر 32 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر شدند و همچنین تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان بعد از دستگیری متهمین و بازجویی های صورت گرفته موفق شدند هویت مالخران آنان را شناسایی کنند و همچنین با استفاده از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالخران شناسایی و با هماهنگی های لازم در چند عملیات غافل گیرانه 8 مالخر دستگیر و به اداره آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 310 گوشی مسروقه به مال باختگان

استرداد 310 گوشی مسروقه به مال باختگان