مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-24اقتصادي

مشکلات سوخت گیری آزاد؛ از کارت جایگاه تا کارت های شخصی


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان خواستار افزایش سهمیه آزاد کارت های سوخت شخصی شد و گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان خواستار افزایش سهمیه آزاد کارت های سوخت شخصی شد و گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت هایی که در کارت های سوخت آزاد جایگاه های سوخت از چند وقت گذشته اعمال شده مشکلاتی را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و مدت زمان سوخت گیری را بیشتر کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هر جایگاه یا هر سکوی سوخت فقط یک کارت سوخت آزاد دارد که با توجه به درخواست های زیادی که وجود دارد، سهمیه کارت به اتمام می رسد و محدودیتی که به وجود می آید برای مردم و جایگاه مشکل ساز می شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: سهمیه 60 لیتری 1500 تومانی و سهمیه آزاد 150 لیتری برای خودروها سهمیه محدودی است که برای بسیاری در طول یکماه کم است و از این رو در جایگاه ها به دنبال مصرف سوخت آزاد هستند و اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی در این خصوص به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سوخت گیری آزاد؛ از کارت جایگاه تا کارت های شخصی

مشکلات سوخت گیری آزاد؛ از کارت جایگاه تا کارت های شخصی