مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-17اقتصادي

مردم استان بوشهر 18 میلیارد ریال صدقه دادند


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه در سه ماهه نخست سال جاری توسط مردم نیک اندیش استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس روشن ظهر دوشنبه در جمعه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 43 هزار و 815 صندوق صدقات فعال در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد 41 هزار و 25 صندوق در اختیار مشترکان خانگی و مابقی در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، اماکن، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده است.

وی افزود: علاوه بر صندوق های صدقات، 13 هزار 943 مشترک نیز از طریق کیو آر کد الکترونیکی صدقات خود را پرداخت کرده اند که جمع صدقات پرداختی مردمی در سه ماهه نخست سال جاری 1 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است و نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 30 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان تحت حمایت هزینه می شود.

روشن یاد آور شد: مردم نیک اندیش و نیکوکار استان می توانند علاوه بر روش های سنتی پرداخت به صندوق صدقات، از طریق روش های نوین الکترونیکی مانند آنی یا نرم افزار سکه و کیو آر کد و یا سایت امداد صداقات خود را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان بوشهر 18 میلیارد ریال صدقه دادند

مردم استان بوشهر 18 میلیارد ریال صدقه دادند