مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-10اقتصادي

سمنان دومین استان ارزان کشور است


استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه تورم نقطه ای در خرداد ماه سال جاری، سمنان دومین استان ارزان کشور است، گفت: تلاش داریم شرایط کنونی تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری، با بیان اینکه در حوزه تورم نقطه ای در خرداد ماه سال جاری، سمنان دومین استان ارزان کشور است، تاکید کرد: در تورم سالانه نیز در زُمره استان های ارزان کشور قرار داریم.

وی با بیان اینکه لذا برای استمرار این مهم نیاز است تا نظارت ها به صورت ویژه و با دقت بیشتر همچنان ادامه یابد، افزود: در حوزه اجاره بها و قیمت مسکن اقدامات ویژه در دستور کارقرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سازمان صمت باید در بحث فعالیت بنگاه های مسکن ورود جدی کرده و با همراهی اماکن، املاک مسکن غیرمجاز پلمب شود، گفت: نظارت بر بازار و همچنین عرضه نان باکیفیت توسط نانوایی ها در روستاهای استان به صورت ویژه و با جدیت دنبال شود.

هاشمی با بیان اینکه در بحث بازار، تأمین کالا در اولویت قرار دارد و لازم است با یک نظام توزیع عادلانه و شفاف، توزیع کالا صورت گیرد، ابراز کرد: افراد همراه با سیاست های تنظیم بازار استان تشویق و با افرادی که قصد برهم زدن فضای بازار را داشته باشند، برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان دومین استان ارزان کشور است

سمنان دومین استان ارزان کشور است