مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-11سياسي

بهره وری به معنای واقعی در فعالیت های جهاد دانشگاهی به چشم می خورد


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه بودجه جهاد دانشگاهی با برخی مراکز دیگر، نشان می دهد که بهره وری به معنای واقعی کلمه در فعالیت های این نهاد وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه بودجه جهاد دانشگاهی با برخی مراکز دیگر، نشان می دهد که بهره وری به معنای واقعی کلمه در فعالیت های این نهاد وجود دارد.

دکتر علیرضا سلیمی، سه شنبه 20 تیرماه در مراسم افتتاح مرکز خدمات تخصصی و مطالعات سنگ محلات و نیم ور وابسته به جهاد دانشگاهی استان که در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهر نیم ور برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در برهه ای گام های بسیار بلندی برای خودکفایی کشور در برخی از محصولات برداشت.

نکته مهم این است که جهاد دانشگاهی با بودجه اندک این اقدامات بزرگ را انجام داده است که کار جهادی به معنی واقعی کلمه در این حوزه شکل گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت ساختمان در ابتدای راه اندازی و مشکلات واحدهای مشابه در سایر نقاط استان افزود: تفاوت این مجموعه با سایر مراکز در این بود که اینجا خیرین پای کار بودند توقع ما این بود که نگاه متفاوتی وجود داشته باشد تا ظرفیت خیرین در حوزه دانشگاهی با چالش مواجه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری به معنای واقعی در فعالیت های جهاد دانشگاهی به چشم می خورد

بهره وری به معنای واقعی در فعالیت های جهاد دانشگاهی به چشم می خورد