مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-02سياسي

کنش های مجازی محسن چاوشی، خواننده بی کنسرت


فضای مجازی برای سلبریتی ها درگاه مهمی برای حفظ ارتباطشان با مخاطب تلقی می شود اما کارکرد و اهمیت آن برای افرادی مانند «محسن چاوشی»، بیش از دیگران است.

- فضای مجازی برای سلبریتی ها درگاه مهمی برای حفظ ارتباطشان با مخاطب تلقی می شود اما کارکرد و اهمیت آن برای افرادی مانند محسن چاوشی ، بیش از دیگران است.

چاوشی خواننده ای است که با وجود طولانی بودن سال های فعالیتش در حوزه موسیقی تاکنون به روی صحنه نرفته است ولی توانسته است خلاء ارتباطی و حسی خود با مخاطبانش را که از طریق اجرای زنده به دست می آید، به واسطه همین فضای مجازی برطرف کند.

درحقیقت فضای مجازی برای خواننده ای چون او، وسیله ای برای فعالیت اجتماعی و در عین حال نقل محافل ماندن است و از این فضا بهره های متفاوتی می برد؛ از پاسخ به اختلاف نظرها و مشاجره های سینمایی و موسیقایی گرفته تا کارهای خیرخواهانه و اعلام موضع شخصی درباره موضوعات مذهبی و اجتماعی.

محسن چاوشی، هنرمندی است که علاوه بر بُعد هنری، بعد شخصیتی دیگری در حوزه کنشگری اجتماعی دارد.

در حقیقت این دو ویژگی شخصیتی او به گونه ای برابری می کنند که اگر مدت ها هم فعالیت هنری نداشته باشد، به واسطه نوع فعالیتش در فضای مجازی، موضع گیری هایش در بزنگاه ها همواره محل بحث و گفت وگو می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنش های مجازی محسن چاوشی، خواننده بی کنسرت

کنش های مجازی محسن چاوشی، خواننده بی کنسرت