مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-03سياسي

آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای اربعین با ظرفیت 250 هزار نفر


مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل برای برقراری پروازهای اربعین در شهریورماه امسال و اعزام حدود 200 الی 250 هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.

- آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای اربعین با ظرفیت 250 هزار نفر مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل برای برقراری پروازهای اربعین در شهریورماه امسال و اعزام حدود 200 الی 250 هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید چلندری درباره پروازهای اربعین امسال گفت: امسال با وجود پروازهای حج عمره و دیگر پروازهای زیارتی، شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و ترمینال سلام آمادگی کامل برای برقراری پروازهای اربعین را داراست، چرا که این ترمینال مختص پروازهای زیارتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات مربوط به اربعین افزود: امسال تا سقف حدود 200 الی 250 هزار نفر در ترمینال سلام تسهیلات و خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: سال گذشته تمام شرکت های هواپیمایی فعال شدند و پروازهای زیادی برقرار شد که حدود 190 هزار زائر توفیق تشرف به عتبات عالیات پیدا کردند.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، چلندری تشریح کرد: تاریخ دقیق اعزام زائران و شروع این عملیات نهایی در شهریورماه اعلام می شود و با توجه به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای اربعین با ظرفیت 250 هزار نفر

آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای اربعین با ظرفیت 250 هزار نفر